مهربان

مهربان
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۰۳، ۱۲:۴۴ - (. ‿ .)
    👌😁

چالش"چشم هایم"

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۳۵ ب.ظ

 

دوست عزیزم یاسمن جون من رو به چالش "چشم هایم" دعوت کرد 

در موردش می خوام بگم که اگه من نابینا بودم اول از همه زیبایی های خلقت رو نمی تونستم دیگه ببینم مثل آسمون،باران،طبیعت،...

و مورد بعدی مادرم که اگه نابینا بودم مادرم رو دیگه نمی تونستم ببینم و این برام خیلی ناراحت کننده بود

و چند وقت پیش یه فیلم دیده بودم در مورد دختر بچه ای که نا بینا بود ولی حس لامسه خیلی قوی داشت

اون هایی که نمی بینن معمولا حس های دیگه شون قوی تر می شه

اگه بینایی نداشتم چه اتفاق هایی می افتاد؟

مثلا چند وقت پیش یه مریض داشتم که کلی قربون صدقه م می رفت و ازم تشکر می گرد و دعای خیر برام می کرد اگه نمی دیدم نمی تونستم چهره ی مهربون و قدر دان اون مادر رو ببینم

یا مثلا

تو باشگاه بچه هایی که آمادگی جسمانی کلاس می یان یکیشون هست که خیلی شاد شنگوله😄شادی های بقیه رو به عینه نمی تونستم ببینم و فقط مجبور می شدم بشنومشون

یا مثلا

همین اکیپ کوهنوردی انقدر اون روز تو رشته رود بچه ها زدن و رقصیدن که واقعا روحیه م عوض شد 

 

 

 

 

خداروشکر که همه مون چشم های بینایی داریم🤲

۰۲/۰۷/۲۰ موافقین ۴ مخالفین ۰
mehraban 75

نظرات  (۱)

سلام مهربان

ان شاءالله که همیشه دیدگان بینا داشته باشی و همیشه دل سیر عزیزانت و زیبایی های طبیعت رو ببینی🌷🌷

ایام به کامت 🌷

پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتون🙏😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی