مهربان

مهربان
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۰۳، ۱۲:۴۴ - (. ‿ .)
    👌😁

دومین چالش

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۰۹:۲۲ ب.ظ

یکی از دوستان من رو به چالش" اگه فردا آخرین روز زندگیم باشه" دعوت کردن

 

 

در رابطه به این چالش باید بگم که:

در این صورت من آخرین روزم رو  کنار خانواده م می گذرونم و بهشون محبت می کنم و به مردم فقیر کمک می کنم و از دوستان و آشنا طلب حلالیت می کنم و از خدا هم طلب بخشش

گل🌹 می خرم برای مادر و پدرم

می رم گرون ترین رستوران و خوشمزه ترین غذا رو می خورم😂😋

می رم شهربازی و تا می تونم انرژیم رو تخلیه می کنم و انرژی می گیرم

شاید هم یه آهنگی که دوست دارم رو بخونم و پستش کنم تو اینستاگرام😂😂

 

۰۲/۰۹/۲۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
mehraban 75

نظرات  (۳)

سلام مهربان عزیز و بامعرفت 🌹 

خوبی شما سلامتی 

چه چالش جالبی و همچنین ترسناک 😁

آدمای دنیا اینقدر درگیری روزمرگی و زیبایی های دنیا هستن که بیشترشون به تنها چیزی که فکر نمیکنن آخرین روز عمرشونه 😁

بهرحال بودن پیش کسانی که دوسشون داری بهترین کاره در روز آخر عمر 

یعنی باید بشینی دل سیر نگاهشون کنید🌹🌹

سرتون سلامت 👏 

 

پاسخ:
سلام و درود😊
خوبم خیلی ممنون
آره ترسناک هم هست
مرسی از نگاهتون🙏
۲۹ آذر ۰۲ ، ۱۱:۴۲ محمدرضا ...

مرسی که دعوتم رو قبول کرد محبوبه جان ... چه آخرین روزی رو هم تصور کردی ...

 

تا آخرش پر انرژی می‌مونی و این یکی از ویژگی‌های خاصی هست که داری ... به این فکر نکرده بودم آخرین روز برم شهر بازی ... چقد آخرین روز دنیات قشنگه ... 🌱🌷🍁

پاسخ:
ممنون از شما که منو به چالش دعوت کردی😊

مرسی🙏😊
آره شهربازی خوش می گذره😀

ولی من هرچی رستورانم رو گرون تر کردم الزاما غذا بهتر نشد!

حالا گرون ترین ها نبودن البته ولی خوب نسبت به روال همیشه ام گرون بودن

 

الان بعد از تجربه غذاهای نسبتا گرون، وقتی میخوام به خودم یه حال اساسی بدم میرم یه پرس بندری میگیرم با نوشابه میام میشینم میخورم

یا یه گزینه یه کوچولو گرون ترش میرم برگرهای کیوسک رو میخورم با این نوشابه های لیوانیشون 

اوه

بهترینه

کلا هم دویست سیصدمیافته پای ادم

پاسخ:
بندری رو موافقم👍😄

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی