مهربان

مهربان
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۰۳، ۱۲:۴۴ - (. ‿ .)
    👌😁

شیفت عید

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۳، ۰۹:۳۷ ق.ظ

من امسال نیمه دوم عید شیفت بودم یعنی از ۷ فروردین تا ۱۳ فروردین

اکثر شیفت ها می تونم بگم ۹۰ درصد شیفت هام سه مریضه بودم

مریض هامون هم داغووون

هیچ وقت هم تو ایام عید تخت هامون خالی نموند و بلافاصله پر شد

تو این چند روز عید ۱۲ تا شیفت رفتم یعنی تو یه روز دو سه تا شیفت

 ۷ فروردین  :ص

 هشتم : ص ع

نهم : ص ش

دهم : آف

یازدهم : ص ع

دوازدهم : ش

سیزده بدر: ش

این شیفت های عید من بود .آخریش همین دیشب بود که من مهمونی دعوت بودم یه ساعت دیرتر رفتم بیمارستان و با پاس رفتم شیفتمو.رفتم دیدم بدترین مریض های بخش رو بهم دادن تازه با یه تخت خالی  که مریض جدید هم بگیرم

هیچی به همکارها نگفتم فقط منتظر بودم سر پرستارمون بیاد و همه چیز رو بزارم کف دستش .همینکار رو هم کردم و هر چی تو این چند روز و شیفت دیشب بهم گذشته بود رو بهش گفتم.

خداروشکر ایام عید تموم شد و وارد شیفت های نرمالمون داریم می شیم.

 

یکی از مریض هایی که دو تا شیفت شب آخر بهم دادن یه مریضی بود که با چوب زده بودن تو سرش خییییلی بی قراره و مدام باید بهش دارو بزنی تا بخوابه سرم رو می کشه ست سرم رو می کشه کل اتصالاتش رو عین دیوونه ها می گیره دستش و می کشه اعصاب نمی زاره برای آدم.

۰۳/۰۱/۱۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
mehraban 75

نظرات  (۵)

سلام.خدا قوت.خسته نباشید و خدا اجرتون بده.

این ص ع اسم بیماران بوده؟

این آقا اگه آروم نمیشه در اتاق رو ببندید و بالشت بزار رو دهنش که نتونه نفس بکشه

اونقدر که سقط بشه 😂😂😂

پاسخ:
سلام
یعنی تو یک روز هم شیفت صبح و هم عصر بری بیمارستان 




😂😂

چوب خورده توی سرش، مغزش تکون خورده؟!

پاسخ:
آره دیگه قاطی کرده😂

چقدر بد و وحشتناک. دست‌هاش رو کاش ببندید به میله که اینقدر اذیت نشید. 

این دیکه خوب نمی‌شه؟

پاسخ:
بدبختیش واسه مائه انقدر که باید دارو بهشون بزنیم تا آروم شن تا برگردن به حالت نرمال
با ملافه قفسه سینه شون رو می بندیم اگه خییییلی دیگه بی قرار بشن.
خوب می شن ولی تا خوب بشن ما پرستارها پیر می شیم

خدا قوت واقعاً 😧

پاسخ:
مرسی عزیزم❤

خیلی شیفتا داغونه خداییی😳😳

پاسخ:
آره خیییلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی