مهربان

مهربان
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۰۳، ۱۲:۴۴ - (. ‿ .)
    👌😁

بی مزه هم خودتونید😝

جمعه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۰۷:۴۰ ب.ظ

دختره بعد دو ماه به پسره می گه منو به خانواده ت معرفی کن

پسره می گه:

 من خودم بعد ۹ ماه خانواده مو دیدم تو چه جوری می خوای بعد دو ماه خانواده ی منو ببینی؟😂😂

۰۱/۱۲/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
mehraban 75

نظرات  (۴)

۱۹ اسفند ۰۱ ، ۱۹:۵۷ ❤️‍ فهیمه ❤️

یس یس خخخخخخ

پاسخ:
😄😂
۱۹ اسفند ۰۱ ، ۲۰:۵۳ آقای فِلینت

هَم هَس . . .

پاسخ:
هم هس یعنی چی؟🤔
۱۹ اسفند ۰۱ ، ۲۱:۰۹ رهگذر دیوانه

چند تا از پست هات رو خوندم، گفتم یه سلامی هم کنم

آدم راحت ارتباط برقرار میکنه با نوشته هات، یه کم کنجکاو شدم بدونم چجوری کتاب رو خوندی که رمز داشت 😁

همین دیگه مواظب خودت باش

پاسخ:
سلام بر شما
خداروشکر😄کدوم کتاب؟🤔
شما هم مراقب خودتون باشید🙂

👌😁

پاسخ:
الان که این پست رو ریپلای کردی دوباره برگشتم پست رو خوندم چقدر قبلا فعال بودم تو وبلاگ.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی