مهربان

مهربان
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۰۳، ۱۲:۴۴ - (. ‿ .)
    👌😁

آروم

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۱۳ ب.ظ

دیشب شبکار بودم دو تا از همکارها می گفتن تو چه جوری انقدر آرومی؟

واقعا آروم بودن و شخصیت آروم و ساکتی داشتن انقدر عجیبه؟

چند روز پیش وقتی شیفتم تموم شده بود دکتر بخشمون رو دیدم بهش گفتم خسته نباشید گفت

سلام خسته نباشید🤣🤣

به همکارم می گم دکتر که دیشب منو دیده بود شیفتم.موقع خداحافظی تازه می گه سلام انگار که منو تو شیفت ندیده باشه و سلام می ده🤣🤣

همکارم می گه تو انقدر آرومی هیچ معلوم نمی شه شیفتی

۰۳/۰۲/۰۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
mehraban 75

نظرات  (۳)

سلام دمت گرم که اینقدر دختر ارومی هستی

سرت سلامت

تو فضای وبلاگم همیشه متشخص و آروم و بامعرفتمی 🌹🌹🌹🌹🥰💯

 

پاسخ:
سلام
ممنون از شما🙏

آخی :)

من همیشه از آدم‌های آروم خوشم می‌آد

بیشتر افراد توجه‌شون جلب افراد پر سر و صدا می‌شه، من توجهم معطوف افراد آروم...

پاسخ:
سلام
مرسی از نظرت🌹
خوشحالم که با این ویژگیم توجه ت رو جلب می کنم😊

دیگه پرستار باید اروم و ساکت باشه تا مریضا استراحت کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی