مهربان

مهربان
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۰۳، ۱۲:۴۴ - (. ‿ .)
    👌😁

بیماری سخت

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۳، ۰۱:۰۹ ب.ظ

یکی دو روزی هست درگیر بیماری هستم

دیشب داشتم جون می دادم انقدر دل پیچه و دل درد داشتم که نگو و نپرس

مدام باید نصف شب می رفتم سرویس بهداشتی.اسهال بودم

دیروز رفتم دکتر و تشخیص "گاسترو آنتریت " داد و دو روز استعلاجی برام نوشت

اشتهام کم شده علائمم:کم شدن اشتها،حالت تهوع،اسهال،دل پیچه و دل درد

 

دکتر برام سرم نوشته بود با کلی دارو داخل سرم قبل از اینکه سرم رو وصل کنن چند باری استفراغ داشتم

کلا مایعات بدنم تو این چند روز کم شده تو ماه رمضون وزنم کم شده حالا با این بیماری هم فکر کنم باز وزنم کم بشه

قدر سلامتیتون رو بدونید هیچ چیزی مهم تر از سلامتی نیست

تو این چند روزه همش دوست دارم بخوابم و خسته م ناهار می خورم می خوابم دوباره بلند می شم یه آبمیوه می خورم بعد می خوابم

۰۳/۰۱/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
mehraban 75

نظرات  (۳)

سلام

خدا سلامتی بده مهربان عزیز و گرامی 

و با سلامتی کامل وبت رو آپدیت کنید

یا علی 🌹🌹🌹🌹

پاسخ:
سلام
ممنون🙏

برات آیةالکرسی می‌خونی بلا ازت دور بشه 💚

پاسخ:
عزیزم تو چقدر مهربونی
مرسی ازت❤❤🥰🥰

مرض سخته خدا شفات بده منم چن روزی روزی  هست یکی دو بار از هوش میرم اما خب میگذرونیم دیگه هنوز زنده ایم.ننم هم دوباره سرطانش بدتر شده بالاخره یه روزی اومدیم یه روزی هم میریم دیگه هممون مسافریم. پارسال دندم شکست  خیلی خون بالا اوردم سلول های خونیم کم شد باید تو برگه تعدادش بین ۴۰ تا ۱۰۰ بود مال من ۱۶ بود الان خوب شده ها اما از اون موقع نمیدونم اثر دارو هاش بوده یا چی وزن کم میکنم همش. خلاصه که تا مجبور نشدی پیش دکتر و دارو نرو یه خوبی داره ۱۰ تا ضرر.بیمارستان ها شدن نوعی کشتارگاه . برای همون اسهال استفراغ چای نبات خوبه

پاسخ:
خوب شدم
چای نبات🤣(تجویز همیشگی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی