مهربان

مهربان
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۰۳، ۱۲:۴۴ - (. ‿ .)
    👌😁

ناشناس

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱ ب.ظ

سلام😊

چند روز بیشتر به پایان سال نمونده ازتون می خوام به صورت ناشناس اینجا برام پیام بزارید و هر حرفی که دوست دارید اینجا بنویسید

هر حرفی که دوست دارید به یادگار بمونه یا حرفی که می خواستید به من بگید ولی نتونستید به صورت ناشناس و با اسم ناشناس اینجا برام بنویسید😊

۰۲/۱۲/۲۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
mehraban 75

نظرات  (۵)

۲۷ اسفند ۰۲ ، ۱۲:۲۰ یاسمن گلی :)

امیدوارم سال جدید برات قشنگ شروع شه :)

پاسخ:
ممنونم ازت یاسمن جان🌹❤
شما هم سال خوبی داشته باشی😊❤

ان‌شاءالله که سال خوبی پیش رو داشته باشی🌱

پاسخ:
شما هم سال خوبی داشته باشی عزیزم🌹❤😍

سلام مهربان عزیز و بامعرفت 🌹 🌹 

رفیق بامعرفت که امسال هم توفیق شد پست هات و نوشته های خوبت رو بخونم

در این سال جدید بهترین ها رو برات آرزو میکنم و امیدوارم به همه خواسته های دلت برسی 🌹🌹🌹

پاسخ:
سلام و درود
ممنونم از شما که همیشه انرژی مثبت بودید و پست های من رو خوندید😊🙏
سال خوبی داشته باشید😊

سلام مهربان عزیز

سال نو و بهار نو بر شما و خانواده محترم مبارک 🎈💯🥰

خوش بگذره نوروز

پاسخ:
سلام و درود
سال نو شما هم مبارک باشه
سال خوبی داشته باشید😊

سلام.عید مبارک (تا فصل توت عید هست) میخواستم بهت بگم که بنظرم زود رنجی حرفا رو بد به خودت میگیری حالا خودت پرسیدی میگما وگرنه خودم انتظار دارم که حتی با این انتقاد هم ناراحت بشی 

پاسخ:
سلام ممنون
بر شما هم مبارک
شاید آره زودرنج باشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی