مهربان

مهربان
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۰۳، ۱۲:۴۴ - (. ‿ .)
    👌😁

جا به جایی و خوشحالی

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۳۱ ب.ظ

امروز خیلی خوشحالم

بالاخره تونستم شیفتم رو با یکی از همکارها جا به جا کنم

از ماه قبل تو برنامه درخواستی نوشته بودم ۱۳ اردیبهشت مرخصی بدن بهم چون عروسی دعوتم سر پرستار هم نامردی نکرده بود دقیقا بهم شب داده بود.

اتقدر اعصابم بهم خورده بود از ماه قبل که برنامه رو دیدم در تلاش بودم شیفتمو بتونم درست کنم دیگه نا امید شده بودم تا اینکه امروز به یکی از همکارها پیشنهاد دادم دو تا شیفت رو بیام و به جاش سیزدهم شب منو بیاد که بتونم به عروسی برسم و همکارم قبول کرد و جا به جایی نهایی شد

 

 

😊😊😊😊😊😊اینم خوشحالی من

بمونه به یادگار

۰۳/۰۲/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
mehraban 75

نظرات  (۱)

۰۳ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۹:۳۸ عبدالعظیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شرونی

چقدر خوبه که خوشحالی هاتون رو میزارید یادگار

پاسخ:
آره خیلی خوشحال شدم😄😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی