مهربان

مهربان
آخرین نظرات

روز مادر

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸ ق.ظ

دیشب شبکار بودم به مناسبت روز مادر به مادرم پیام دادم گفتم موافقی فردا صبحانه بریم بیرون صبحانه بخوریم مادرم موافقت کرد و بعد از شبکاری با هم  رفتیم صبحانه سرا. من املت سفارش دادم و مادر دوست داشت سیرابی بخوره ولی گفتن عصرها می پزن به جاش عدسی سفارش داد.

من از مریض های دیشبم گفتم که چقدر اذیتم کردن مادر هم از مراجع هاش صحبت کرد.

بعدش رفتیم شیرینی فروشی شیرینی بخریم که دو تا مغازه رفتیم خوشمون نیومد اومدیم سوار ماشین شیم یه دختر جوونی گفت اولین روزی هست که دارم کتاب می فروشمو ازم خرید کنید چند تا معرفی کرد و کتاب نشون داد که ما از بینشون دو تا رو انتخاب کردیم و خریدیم یکیش کتاب"تربیت فرزند بدون دعوا" که انتخاب مادر بود یکی هم کتاب"چگونی با هر کسی ارتباط برقرار کنیم" که انتخاب من بود.

رفتیم یه شیرینی فروشی دیگه و دو تا جعبه شیرینی گرفتیم یکی واسه خودمون یکی هم برای خونه ی مادربزرگ که شب اونجا دعوت هستیم

روز مادر و زن رو به همه مادر ها و خانم های عزیز تبریک می گم

۰۲/۱۰/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
mehraban 75

نظرات  (۱)

سلام

احوال شما

روز زن و روز مادر رو به شما و مادر عزیزتون تبریک میگم 🌷🌷

سایه شون مستدام 🌷 🌷 🌷 🌷 

پاسخ:
سلام
ممنون شما خوبین؟
سپاسگذارم
سلامت باشید🙏😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی