مهربان

مهربان
آخرین نظرات

فیلم کره ای

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۲، ۰۱:۰۸ ق.ظ

بالاخره فیلم کره ای "اشکالی نداره خوب نباشی"  رو تموم کردم با وای فای خونه دانلود کردم بیشتر قسمت هاشو

 

پیر شدم  تا دانلود شه قسمت هاش😂😂

 

 

 

 

 

 

 

 

۰۲/۱۰/۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
mehraban 75

نظرات  (۱)

سلام. 

به سلامتی و حتما ا قشنگ بوده که همه قسمتها، دانلود کردی

بذی سریال‌ها اینکه اینقدر طولانی هستش که حوصله ات سر میشه بخواهی تا پایان سریال همراه باشی مخصوصا کره ای ها

به همون خاطر من کمتر سریال نگاه میکنم

+قبلنا سر به وبلاگ ما میزدی ها 😢

پاسخ:
سلام
آره قشنگ بود حوصله سر بر نبود

 + کم سعادتی ماست😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی