مهربان

مهربان
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۰۳، ۱۲:۴۴ - (. ‿ .)
    👌😁

فیلم بعدی

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶ ق.ظ

سریال بعدی که تمومش کردم اسم فیلمش هست: شادی(خوشبختی)

ژانر زامبی

یه موضوع متفاوت بعضی اوقات حال آدمو عوض می کنه😂و لازمه به نظرم😂

 

منم دارم این روز ها رو با فیلم دیدن می گذرونم(گرچه بقیه کارهامم طبق روتین قبلی دارم انجام می دم)

 

 

۰۲/۱۱/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
mehraban 75

نظرات  (۲)

خب یه جوری تعریف کن ترغیب شیم حتی در موردش یه سرچ ساده کنیم 😅😅

پاسخ:
😂

در مورد یه دختر و پسر جوونه که تو یه ساختمون درگیر مریض های زامبی می شن

سلام و درود مهربان عزیز 

میگم دمتون گررررررررررررررررررم که اینقدر به سریال علاقه داری 

متاسفانه من چون سریال طولانی میشه به ندرت سریال نگاه میکتم

سریال شهرزاد و خاتون بهترین سریالهایی بود که تماما نگاه کردم، 🌹

پاسخ:
سلام
آره آخه سریال خوبه وقت آدمو پر می کنه و سرگرم می شم😄
شهرزاد و خاتون هم خوب بودن👌😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی