مهربان

مهربان
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۰۳، ۱۲:۴۴ - (. ‿ .)
    👌😁

ایتالیا

شنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۲، ۰۶:۰۸ ب.ظ

امروز صبحانه خونه ی دوست خواهرم دعوت بودیم 

دوست خواهرم یکی دو سالی می شه که مهاجرت کرده ایتالیا و هوش مصنوعی می خونه

ما اولین بار بود که می رفتیم خونشون(به جز خواهرم).

خیلی از وسایل داخل خونه رو پدر خانواده درست کرده بود وسایل چوبی رو.

یه پدر با استعداد و خلاق.

مادر خانواده گفت بیاید اتاق رو بهتون نشون بدم

مادر من جلوتر از من و خواهرم وارد اتاق شد و شروع کرد به گریه کردن

واکنش من  🤔

واکنش خواهرم 🤔

مادر 😭

 

خب چرا؟

یه دفعه دیدیم دوست خواهرم از پشت تخت اومد بیرون

هر سه تامون سورپرایز شدیم و تعجب کردیم

آخه باید ایتالیا باشه نه اینجا

 

خواستن ما رو سورپرایز کنن و صبحانه یه بهونه بوده😄😄(البته صبحانه هم خوردیم جاتون خالی)

 

کلی صحبت کردیم و از فرهنگ ایتالیا صحبت کرد.

دوست خواهرم از ایتالیا برام شکلات آورده بود😋گفتم می چسبونمش به دیوار اتاقم یادگاری🤣🤣

 

 

 

۰۲/۱۲/۰۵ موافقین ۳ مخالفین ۰
mehraban 75

نظرات  (۴)

نفهمیدم چرا گریه کردن ایشون؟😯

پاسخ:
مادر شوکه شد انتظارشو نداشت دوست خواهرم رو ببینه
ارتباط صمیمانه ای بین مادر و دوست خواهرم هست

آهاااان 

خدا حفظشون کنه🌹

پاسخ:
قربونت.مرسی🥰

من ویدئوهایی که این‌طور سوپرایزها توشون هست رو می‌بینمْ گریه می‌کنم.

پاسخ:
😢

سلام مهربان عزیز 

چه سوپرایز قشنگ و باحالی 🌹🌹🌹

دم پدره گرممممم 👏 👏 👏 👏

جالب بوده اشک شوق همیشه قشنگه 🌹🌹🌹👏👏👏

پاسخ:
سلام و درود
آره سورپرایز خوبی بود😊
آره هنرمنده پدرش

👌👌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی